Pomoc zdalna


Firma ITO świadczy usługi pomocy zdalnej, dlatego też poniżej opis podstawowych funkcji systemu pomocy ITO System Support.

Pomoc zdalna świadczona jest głównie w ramach usług outsourcingu dla małych i średnich firm lecz może być ona wykorzystywana do incydentalnych problemów jakie państwo posiadają z własnymi komputerami, serwerami itd.

Działanie ITO System Support polega na przekazaniu dostępu do Państwa komputera czy serwera z autoryzacją dostępu i podglądem na pracę technika. Dzięki temu mając jakikolwiek problem z państwa komputerem, mając tylko połączenie z siecią Internet, bez znaczenia na miejsce pobytu Państwa, możecie skorzystać z usług profesjonalnych techników, którzy do 15 min od zgłoszenia problemu są wstanie podjąć działania, aby rozwiązać problem bezpośrednio na Państwa komputerze.

Instrukcja działania programu ITO System Support:

1. Należy pobrać aplikację: ITO System Support – wersja nie wymagająca instalacji

2. Po pobraniu się aplikacji należy ją uruchomić tak jak zwykły program w komputerze.

3. Aplikacja po uruchomieniu powinna pokazać numer ID (9 cyfr), który należy przesłać mailem support@ito.net.pl.

Przykład wykorzystania ITO System Support: Jesteście Państwo na wakacjach 4000 km od domu i macie problem z odbieraniem poczty email przez Państwa program pocztowy (Outlook, Thunderbird itd), macie dostęp do internetu w hotelu, lecz nie ma możliwości, aby skorzystać z lokalnej pomocy specjalisty – technika – informatyka. Wystarczy kontakt z Nami, przesłanie ID Państwa komputera (9 cyfr jakie wyświetlają się po uruchomieniu aplikacji ITO System Support), a technik od razu może podjąć działania i rozwiązać Państwa problem.

Pobieranie oprogramowania ITO System Support: